Syarat-syarat pemasangan
a) Apabila setuju untuk mendapatkan perkhidmatan kami. Pihak pelanggan haruslah
menyediakan satu surat Setujuterima / Pesanan Belian(Purchase order) kepada kami sebagai bukti setuju.
b) Disebabkan TIADA deposit diperlukan. Kami hanya mengenakan bayaran untuk kos pemasangan sahaja iaitu mengikut setiap pakej. Kos itu adalah untuk kami membuat pendawaian & pemasangan dan juga membuka semula & membersihkan kawasan apa bila sudah tidak menyewa dengan kami.
Tanggungjawab Pelanggan
a) Pelanggan haruslah membayar sewaan setiap hujung bulan. Dengan kadar harga mengikut pakej yg dipilih. Dan caj sewa itu adalah tetap dan tiada kos tersembunyi selepas sewaan bermula.
b) Jika berlaku kerosakan, vandalisma, atau kerosakan akibat bencana alam.
Pihak pelanggan haruslah memberitahu kami melalui sms. Dan kami akan datang membaiki kerosakan dalam tempoh 24jam bermula dari masa sms di hantar.
c) Tiada had limit panggilan/sms
Tanggungjawab Syarikat
a) Kami akan memastikan peralatan yg di pasang berfungsi setiap masa
b) Jika berlaku kerosakan, kami akan datang dalam tempoh 24 ham bermula dari masa kami menerima sms dari pelanggan.
c) Kami sentiasa bersedia untuk menerima sms/panggilan dari pelanggan jika mempunyai masalah atau pertanyaan khidmat nasihat.
Untuk pertanyaan lanjut .
Hubungi :
AIDA : 013-492-9944 / 019-500-4770 ( whatsapp)
EMAIL : support@napest2u.com / aida9944@gmail.com
BLOG : sewaboomgate.blogspot.com